torsdag den 31. januar 2013

Den bedste italienske kogebog!

By Jeanette

Jeg fik denne kogebog af mine svigerforældre i julegave - og hvilken fantastisk bog! Jeg har et stort hjerte til Italiensk mad, synes simpelthen at det er så lækkert, og ingredienser der ofte er i fokus i forhold til - er efter mit hoved noget af det bedste ! HAPS


Kogebogen; Sandra Pugliese, Moderne Italienske Retter




Da min kæreste og jeg så fik gæster i lørdags, for at fejre min kærestes fødselsdag, skulle bogen indvies, og den blev derfor brugt som kilde til min 3 retters menu. 
Menuen bestod af:
Forret
- Bruschetta med Siciliansk pesto (Fra kogebogen)
- Bruschetta med Tomatsalsa (Fra Kogebogen) 
- Bruschetta med Tunmouse og Cashewnøddecreme (Fra Kogebogen)
- Italiensk Hummus med grillet peberfrugt (Fra Kogebogen)
- Stænger af gulerod og agurk til dyppelse i henholdvis Siciliansk pesto, cashewnøddecreme og Hummus. 

Hovedret:
- Hvidkål med timian og fårefeta (Fra Kogenbogen)
- Frisk Pasta
- Ragu (Fra Kogebogen)



Dessert:
- 3 Forskellige Is
- Chokoladesauce
- Tiramisu-Cupcakes (Fra denne skønne blog: ModemedMere)

Kæmpe omgang mad, men hold op hvor var det bare godt. Tror heller aldrig jeg har fået så meget ros af mine gæster for min mad - og der kan jeg helt klart takke denne skønne kogebog. SÅ vil hermed anbefale alle der elsker italiensk mad, at købe denne bog - den er alle pengene værd ! Samtidig med at det er sunde opskrifter ;)


De tre forskellige slags bruschetta :D
TIP: Med denne måneds Fit Living får man et udsnit af opskrifterne fra denne kogebog (75 stk) , så go go go ;) Ellers kan den bl.a. købes HER til 100 kr. 

// Jeanette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar