fredag den 30. november 2012

Training

By Jeanette

Efter at have set dette program på Bloggen Fit Living, blev jeg gejlet til at skulle give det et forsøg. Jeg træner så meget som der kan blive tid til, hvilke desværre ikke altid er så meget igen. Har min fodboldtræning en gang om ugen, hvor jeg er medtræner, 1-2 løbeture om ugen, og så i hvert fald en gang om ugen en tur i træningscenteret. Det kunne være mere, men vel bedre end ingenting, ikke ;)



Men da jeg så dette billed af et trænings program til benene, skulle det straks afprøves. Så nu har jeg sat mig for at skal gøre det hver dag over 1 måned. DOG starter jeg lige ud med at halvere antallet af gentagelserne ved øvelserne, så jeg ikke bliver så øm fra starten af, at jeg mister motivationen til at fuldføre det. 

Derfor tager jeg her i den første uge:
- 10 Squats
- 10 Lunges på hvert ben
- 20 Calf Raises
- 25 sec. wall Squat
- 50 Jumping Jacks
- 25 sec. wall Squat
- 20 Sumo Squats
- 10 Leg Raises på hvert ben
- 20 Squats

Og det kan mærkes selvom øvelserne er halveret, håber dog på at hurtigt kan komme op på gentagelserne som på billedet, så må vi ses effekten af det om en måned. ;)

// Jeanette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar