søndag den 24. marts 2013

Soon it's time to show those legs !

By Jeanette

Snart (forhåbentlig) er det tid til sol, bare ben og lidt kulør. Og jeg vil elske at kunne hoppe i nogle af disse nederdele. Synes nederdele er fantastiske til hverdag og til fest, og kan altid dresses op eller ned alt efter anledningen. Disse 8 jeg har fundet er meget forskellige, men vil hver især være perfekt i min garderobe, og sikkert os i nogle af jeres ;) Er især vild med nr. 3, 4, 5, 6 & 8 (okay alle sammen) Hehe. 

Nr. 1: Zara // Nr. 2: Custommade // Nr. 3: 2and Day // Nr. 4: Asos //
 Nr. 5: Selected // Nr. 6: Topshop // Nr. 7: H&M // Nr. 8: Zara
Håber i kan bruge inspirationen. Nu vil jeg ellers smutte igen, og forsætte med at pleje mine tømmermænd. Har været på træningslejr i går, som udover en fodboldkamp og indendørs turnering med blandet hold af mændene og damer, os stod på god fest. Så er noget så træt og øm i kroppen i dag, men skal desværre snart på arbejde . Pyyyh ;) God Søndag til jer alle.

//Jeanette


2 kommentarer:

  1. Der er rigtig mange lækre modeller i din collage :D
    glæder mig til forår, så vi kan komme i en lækker nederdel!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak , glæder virkelig os til at man kan gå rundt i nederdele uden at fryse benene af ;)

      Slet