lørdag den 2. marts 2013

Shopaholic

By Christina

Så har Christina sku været i gang igen, igen, igen.... Tror det er meget godt, at jeg holder mig til ordsproget "I am not a shopaholic - i am just helping the economy" ;-) men her er lidt billeder af mine nyindkøbte sager!

Pattern leggins: H&M // Leggins: Nümph // Pink baggy pants: Storm & Marie // Black baggy pants: Nümph
4 par læææækre bukser - og alle sammen på tilbud med STORT t! H&M havde stadig lidt udsalgsvarer tilbage og faldt derfor over de mønstrede leggings til 50 kr. Derudover havde min yndlingsbutik i Viborg også enormt udsalg i dag (oh no...) - så fik faktisk de tre resterende bukser til 250 kr. i alt!!! Så kunne simpelthen ikke lade vær!

 Army maxi dress: MbyM // Dress: Compañia fantástica

De her to kjoler er jeg altså også helt vilde med - bliver især lækre til sommer. Og da der jo trods alt har været sol i dag kriblede mine fingre for at købe dem :-) de to tilsammen kostede også kun 200 kr. - så igen, det må vel være okay? Hmm..

Shirt: H&M // Cardigan: H&M
De her to er faktisk en gave fra min dejlige kæreste (fandt dem godt nok selv, så kan desværre ikke prale af, at han selv har fundet det). Er rigtig vild med begge ting! Cardiganen synes jeg bare var rigtig lækker til prisen - kun 80 kr., og har længe gået og ledt efter en cardigan :-)

// Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar