fredag den 8. marts 2013

Jeanette 070313








Shoes: Pavement // Pants: H&M Trend // Belt: Pieces // T-shirt: Monki // Jacket/Blazer: Just Female // Sunglasses: H&M
Endelig weekend, men må indrømme at min uge har været mere spændende end min weekend bliver. Desværre skal den bare stå på arbejde og opgave skrivning, da opgaven skal afleveres på tirsdag, så der er en smule (læs MEGET) tidspress og masser at lave. Men det går nok med sådan en weekend, dejligt og ikke have en masse planer nu når den opgave skal laves, og når den endeligt er afleveret har jeg kun hovedopgaven tilbage og så er jeg færdig på mit studie :D Yaah !

Som i nok har lagt mærke til, er det meget outfit billeder vi kører for tiden, men når vi har hinanden som fotografer, så det med at udnytte det´(håber det er okay) ;) Men jeg vil til og smutte igen, da min aften bare skal stå på hygge og afslapning med familien. 

Håber i får en rigtig god weekend .

// Jeanette

4 kommentarer:

  1. Den jakke er bare noget af det lækreste! Og farven er perfekt til dit røde hår :)

    SvarSlet
  2. Rigtig flotte billeder, er vild med vinden i jakken på andet billede :) Desuden er jakken virkelig fin :)

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak , er os ret glad for den effekt vinden gave !
      Men ja den er super fin og lækker ! Kvaliteten er så god i forholdt til prisen !! :)

      Slet