fredag den 8. februar 2013

Cirque Du Soleil - Alegria

By Jeanette


Nøj jeg glæder mig - i aften skal jeg endelig til Cirque Du Soleil - Alegria i Jyske Bank Boxen. For evigheder siden bestilte min kæreste og jeg billetter til showet , efter store anbefalinger fra en veninde! Anledningen var egentlig for at fejre vores 3 års dag, men havde nok taget til det trods årsdagen ;) 

Jeg ved jeg kommer til at sidde under hele showet med åben mund og udtrykke begejstringer som "WOW"  "Nøøøøj" "Så du det!! ". Men okay, der skal heller ikke så meget til at imponere mig når det angår dans og store shows, synes det er så fascinerende sådan som folk kan bruge deres krop . 



Jeg fik os lokket min medblogger og hendes kæreste til at komme ned og se showet, og heldigvis sidder vi ikke mere end et par rækker fra hinanden ;) Men her er lige en bette video på hvad vi kommer til at se. 


// Jeanette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar