lørdag den 16. februar 2013

Jeanette 150213





Blazer: Mango // Top: Only // Pants: Vila (Old) // Shoes: Pavement
Så kom der endeligt et outfit op igen, og endda igen med min nye hvide blazer som jeg fik på udsalg. Er så glad for den, og synes bare det hvide er så lækkert i et outfit. Som i nok os kan se, har jeg endeligt fået farvet håret op igen - SÅ skønt ! Hader udgroninger, ødelægger bare så meget ved ens udseende - især når det langt fra matcher ens farve ;)

Men det var en fantastisk aften i går, så må indrømme at jeg er noget træt i dag, bliver hvis rent afslapning i aften . Må i alle have en god lørdag :)

// Jeanette



4 kommentarer:

  1. Jeg får mere og mere lyst til at anskaffe mig en hvid blazer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan jeg godt forstå , og jeg tror ikke du vil fortryde hvis du får en ;)

      Slet
  2. Hvor ser du godt ud! En hvid blazer er et must! :) og hvor er din hårfarve dog smuk!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :D
      Men ja , den er et helt klart must ;)

      Slet