tirsdag den 19. februar 2013

Jeanette 190213








Blazer: 2Hand // Top: H&M // Belt: Pieces // Pants: H&M // Shoes: Føtex
Må indrømme at mit tøj passede måske lidt for godt til det triste og grå vejr vi havde i dag, men da min medblogger og jeg var ude og gå, fangede vi lige nogle solstråler som tittede frem gennem skyerne - skønt ! Hjælper på billederne og helt klart os på humøret. Gi mig konstant sol, tak ;) Heh. 

Men det skønt at have min medblogger og gode fotograf tilbage - det lidt sjovere at få taget billederne når den der står bag kameraet går op i det ;) Hehe. Men nøj en skøn kulør hun har fået, den er misundeligs værdig - men ser i morgen på billederne ;)

Jeg vil smutte igen, og måske lige sluge lidt flere afsnit Vampire Dairies (Er så hucked!)

// Jeanette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar