søndag den 24. februar 2013

What A Weekend !

By Jeanette


Dress: This Is Who I Am // Shoes: Diechmann // Bracelet: H&M // Earings: Unknown (from London)
Heey Derude

Lidt sent indlæg her på søndagen, men hold op en travl og fantastisk weekend jeg har haft!!!! 
Har både været på Cafe + "A Good Day To Die Hard" med min bror og svigerinde , fejring af min gode venindes fødselsdag (derfor ballonerne), og så ellers bytur i Aarhus. Fantastisk burger fra "The Burger Joint" (Aarhus) til morgenmad med min veninde i dag og så ellers fotokursus med Christina. Et seriøs godt kursus, alle pengene værd - og er bare blevet meget mere frisk på at lege med mit kamera, Yaayh (men kommer i  selvfølgelig til at hører meget mere om ;) )

Nu står den ellers på film og afslapning med Christina inden vi starter på næste uge ;) Hej hej !

// Jeanette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar