torsdag den 6. december 2012

CHRISTINA 041212

By Christina

Nederdel: Topshop // Top: Selected Femme // Strik: Only



Sko: Falkenberg // Nederdel: Topshop // Jakke: Modström // Handsker & pandebånd: H&M // Halstørklæde: Zara
Godaften!

Jeg sidder her på en halvkedelig onsdag og skriver skoleopgave.. Ikke det sjoveste, men en masse stearinlys, pebernødder og musik redder situationen - og selvfølgelig at blogge, som nok er min overspringshandling nr. 200 i dag.. Ups! 

Men her er lidt billeder fra mit outfit i går. Min jakke er ved at være ret outdated, i know, men jeg har bestemt mig for (når der kommer penge på kontoen igen), at min næste jakke SKAL være fra Zara! Det synes jeg selv jeg fortjener efter 2-3 år med denne. Selvom den er vildt lækker og varm er den ikke just det kønneste. Men i den allerede ret så kolde vinter er det måske meget godt at være praktisk gris :o) ??

I morgen står den på julefrokost med dejlige damer fra min klasse! Faktisk min første af kun 2 julefrokoster i år - det er egentlig rart nok for en gangs skyld.

Men fortsat god aften - jeg vil nyde resten af min aften i selskab med mit halvtomme Word-dokument og en maaasse the og stearinlys.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar