torsdag den 6. december 2012

JEANETTE 041212

By Jeanette


Jakke: Vila


Tilføj billedtekst

Sko: Kaoh // Strømpebukser: H&M // Nederdel: H&M // Top: Vila // Strik: Vila


At tage outfits billeder er RET så koldt for tiden - nøj mine hænder var frossen da disse billeder skulle tages.

Men det jeg synes der er fedt ved at have en medblogger, er at man har muligheden for at lege fotograf på en rigtig måde, og øve sig i at finde de rigtige steder samt stillinger. Elsker at tage billeder, men at rende rundt og tage billeder af natur og af ens familie, er bare ikke helt det samme. Derfor synes jeg det er så sjovt at tage disse outfits billeder, trods det er lidt grænseoverskridende at skal stå sådan foran kameraet. 

Nu må jeg hvis hellere få gjort mig færdig, så jeg kan komme til julefrokost med tøserne fra min studieklasse. God julestemning herfra !

// Jeanette

2 kommentarer:

  1. Årh jeg elsker dine støvler og din cardigan! :D

    Tror godt på, det var en kold fornøjelse. Men billederne blev i hvert fald rigtig, rigtig fine!

    - Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - jeg er os sindsygt glad for begge ! Især støvlerne ;)

      Slet