mandag den 24. december 2012

Jeanette 201212

By Jeanette
Jacket: Købt på Italiensk marked // Scarf: Pieces



Blazer: Seduce // Top: Monki // Leggins: Just Female // Shoes: Vila


 Lidt billeder fra den anden dag, hvor jeg havde besøg af min skønne medblogger og dejlige veninde. Selvfølgelig skulle vi ned og tage lidt billeder i den bette park, der er her i Aars, og på måtte to af mine små julegaver til mig selv, så I kunne se dem i aktion. (jakken og skoene)

Nu når vi snakker om jul (okay - julegaver) - Så det jo juleaftens dag i dag ! Hvor det skønt, og om ikke så længe smutter jeg til Aalborg og juler med hele min forældre, bror og hele min familie på min fars side. Bliver så hyggeligt, elsker alt ved jul - så lige nu blomstrer alt juleglæde ud af mig ! Må I ha en fantastisk juleaften alle sammen, jeg skal til afsted mod mine forældre som byder på lækker brunch her til morgen. :D

// Jeanette



Ingen kommentarer:

Send en kommentar