onsdag den 12. december 2012

CHRISTINA 111212

By Christina


Jakke: Vila // Kjole: vintage // Støvler: Falkenberg // Clutch: min veninde Maria


Her er lidt billeder fra endnu en hyggelig gå-tur med Jeanette i går - elsker at tage billeder i sne, det er simpelthen så smukt!!
Men mit outfit (nu når jeg lige har siddet og nærstuderet det lidt) var egentlig MEGET enkelt. Et par fede vinterstøvler, strømpebukser, en smuk kjole og en rå læderjakke - og selvfølgelig min flotte clutch, som er lavet af min gode veninde Maria :-) hun har ikke fået lavet en side endnu, hvor hun sælger dem, men hun er i gang, så kontakt mig endelig, hvis i allerede nu ikke kan leve uden sådan en.
.... og disse billeder var så grunden til at jeg i dag gik ned og bestilte tid ved frisøren for at få nye reflekser/striber i, for hold da op det er ikke særlig kønt!!

Fortsat god aften!!

2 kommentarer: