mandag den 17. december 2012

New in... cheap shoes!

By Christina


Så har jeg sørme købt endnu en julegave til mig selv - er vidst ved at være oppe på en 3 stykker.. Altså altså, men det er jo heller ikke let når man hele tiden er ude i byen og snuse for at købe julegaver - det er i hvert fald det jeg prøver at overbevise mig selv om :-)

Men jeg har fået fat i de her lækre sko, til ikke mindre end (hold nu fast) 150 KR.!!!!! De er godt nok fra Deichmann, så de holder nok ikke i evigheder, men tror lige jeg klarer det til den pris.

Har allerede taget dem i brug, da jeg var til (endnu en) L.O.C. koncert på hans Club Tour i fredags - der kommer billeder en af de nærmeste dage. De kan bruges til nærmest alt - hverdag, fest, shoppingtur og de kan bruges til både et par fede bukser, kjole eller som jeg har her - et par baggy bukser.

// Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar