onsdag den 5. december 2012

Juuuuuul

By Jeanette

Så fik min kæreste og jeg endeligt lavet vores juledekorationer og pyntet juletræet! Elsker julen og dens hygge, og synes det er så fantastisk med masser af julepynt. Så sker der også lidt ændringer i lejligheden ;)
Må indrømme at min dekoration er ikke så kreativt - utrolig nok er min kæreste sindsyg god til sådan noget med dekorationer (synes jeg i hvert fald). Men hyggeligt var det, at gå og pynte mens sneen faldt udenfor. (Der er seriøs ved at have kommet meget sne heroppe i Himmerland!)





Min adventskrans - er til det meget naturlige og simple. Plus kæmpe lys
Min kærestes dekoration - synes den er vildt flot. 

Et bette vinterbillede
Glæder mig sådan til jul, og stemningen er helt i top :D God Jul !

// Jeanette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar