tirsdag den 18. december 2012

Erbs & Bjerke lagersalg

By Christina






Torsdag inden jeg skulle til julefrokost med de "gamle" tøser fra HHX var jeg lige forbi havnen i Aarhus, hvor der var lagersalg/kundeaften med det fantastiske accessories firma Erbs & Bjerke. Der var op til 70 %, så det var i hvert fald værd at tage et smut ned forbi og kigge - og jeg synes da også jeg fik en del ud af det.

Kom af med 750 kr. for de her fine smykker på billedet, tasken og så 3 andre ting, som er pakket fint ind til gave, så var rimelig godt tilfreds. Synes alle tingene er så fine og samtidig også lidt rå, og kan matche næsten ethvert outfit, fordi deres smykker er så simple. Rigtig mange af deres øreringe er lavet af plexiglas, som også giver den der fede, rå effekt til et look.

Tjek deres mange fine ting ud på deres hjemmeside, som er her. Mange af deres smykker kan ses i blandt andet Kant i Aarhus og deres tasker i blandt andet Salling. Ellers ved jeg, at det også forhandles en del steder på nettet. Men tjek dem ud - de laver nogle super flotte ting! :-)

//Christina

4 kommentarer:

  1. Fedt - sikke et kup for så mange lækre sager.

    - Anne

    SvarSlet
  2. Ja, er også selv ret godt tilfreds! :-) synes de laver nogle super fede ting.

    God dag!

    - Christina

    SvarSlet
  3. Uhh du fik nogle lækre ting! Var også selv forbi og kunne sagtens have brugt mange flere penge. Er virkelig glad for mine nye erhvervelser ;)
    Hilsen www.vinterfryd.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er virkelig lækre! Det var slet ikke til at stoppe igen, synes jeg..
      God jul til dig!

      - Christina

      Slet