torsdag den 6. december 2012

i wish...

By Christina
Plaid // Magasinholder // Jumpsuit // Neglelak turkis // Neglelak blå // Strik // Taske // Jakke // Fingerringe
Alle disse fantastiske ting er i år skrevet på min ønskeseddel (plus en maaasse andre lækre ting) - faktisk ikke nogle særlig urealistiske ønsker, hvis jeg selv skal sige det - undtagen tasken selvfølgelig..

Er blevet virkelig stor fan af lækre plaids og tæpper - hvoraf det her fra H&M er ét ud af mange andre lækre tæpper jeg har set rundt omkring.

Buksedragten er jeg HELT vild med - hvis jeg havde fundet den lidt før ville den helt klart have været brugt til julefrokoster, jul og måske nytår.

Håber meget, at de her ting ender under juletræet i år, ellers må jeg jo selv op med pengepungen, for nu er det nærmest blevet et must-have for mig at have de her ting :-) Håber i kan blive inspireret!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar