torsdag den 20. december 2012

Lidt Julegodter til mig selv !

By Jeanette
Støvler fra Vila, købes HER

Skagen Ringe

Seduce blazer
Hovsa, hedder det hvis. Har ikke helt kunne lade være med at forkæle mig selv, mens jeg har  været på jagt efter julegaver. Men man må vel os godt give sig selv nogle gaver? ;) Blev jeg i hvert fald enig med mig selv om, så har kommet til at købe disse fantastiske støvler fra Vila, synes det er så fine. Og ringene fra Skagen er slet ikke til at stå for, hold op de er kommet med nogle fine og simple ringe, til billige penge (99-199 kr). Og blazeren falder bare SÅ flot, er så vild med det fald på trøjer/jakker/blazere. Så da jeg så denne i den nyåbnede Seduce butik i centeret Friis Aalborg, måtte den med mig hjem. Ups. Men er glade for mine køb, og ved at de nok skal blive brugt en del her over den næste tid :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar