torsdag den 27. december 2012

Jeanette 241212






Shoes: Unknow // Pants: Pieces // Top: Monki // Jacket: H&M
Et let, afslappet og dejligt behageligt outfit til juleaften. Forberedte mig på masser af lækker julemad, så tøjet skulle helst ikke stramme. For hold op noget lækkert julemad vi fik, min far lavede anden og flæstestegen over grillen, hvilket efter min mening giver det hele et kæmpe plus !

Men jeg havde så hyggelig og skøn en juleaften, hvor vi rigtig fik hygget, sludret og guffet. Og gaverne var virkelig gode i år. Fik blandet andet fra min ønskeseddel HER, støvlerne fra Pavement, striktrøjen fra Samsøe Samsøe, By Biehl armbånd med to pods og sæson 7 af Bones. 

Nu må jeg hellere smutte igen, skal ud og spise hos mine svigerforældre sammen med mine egne forældre og kæreste. 

// Jeanette :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar